ایجاد مشتری و مشتری بالقوه و ثبت مخاطب در سی آر ام

نویسنده: فرناز رستگار تاریخ ثبت: 8 شهریورماه 1401

در سی آر ام دو مدل مشتری داریم یکی مشتریان و دیگری مشتریان بالقوه

مشتریان کسانی هستند که با آن ها معامله کرده ایم و مشتریان بالقوه مشتریانی هستند که با آن ها معامله ای صورت نگرفته است.

برای ایجاد مشتری و ثبت مخاطب مراحل زیر را باید انجام دهیم :

1- وارد سی آر ام می شویم و قسمت مشتریان را انتخاب می کنیم .

2- وارد قسمت مشتریان جدید می شویم.

3-بعد از وارد شدن اطلاعات خواسته شده را وارد می کنیم .( این اطلاعات می تواند اطلاعات شخص یا شرکت و سازمان باشد.)

4- در صورتی که مشتری ما شخص باشد بعد از وارد کردن اطلاعات دکمه را ذخیره را می زنیم، در صورتی که مشتری ما شرکت یا سازمانی باشد بعد از وارد کردن اطلاعات دکمه ایجاد مخاطبین را می زنیم و اطلاعات شخصی که از طرف آن شرکت یا سازمان با ما در ارتباط بوده را وارد می کنیم و در نهایت ذخیره می کنیم.

برای ایجاد مشتریان بالقوه و ثبت مخاطب مراحل زیر را باید انجام دهیم :

1- وارد سی آر ام می شویم و قسمت مشتریان بالقوه را انتخاب می کنیم .

2- وارد قسمت مشتریان بالقوه جدید می شویم.

3- بعد از وارد شدن اطلاعات خواسته شده را وارد می کنیم .( این اطلاعات می تواند اطلاعات شخص یا شرکت و سازمان باشد.) 3- در صورتی که مشتری ما شخص باشد بعد از وارد کردن اطلاعات دکمه را ذخیره را می زنیم، در صورتی که مشتری ما شرکت یا سازمانی باشد بعد از وارد کردن اطلاعات دکمه ایجاد مخاطبین را می زنیم و اطلاعات شخصی که از طرف آن شرکت یا سازمان با ما در ارتباط بوده را وارد می کنیم و در نهایت ذخیره می کنیم.

4- در صورتی که مشتری ما شخص باشد بعد از وارد کردن اطلاعات دکمه را ذخیره را می زنیم، در صورتی که مشتری ما شرکت یا سازمانی باشد بعد از وارد کردن اطلاعات دکمه ایجاد مخاطبین را می زنیم و اطلاعات شخصی که از طرف آن شرکت یا سازمان با ما در ارتباط بوده را وارد می کنیم و در نهایت ذخیره می کنیم.